گروه‌های فلسطینی برای برگزاری تظاهرات روز جمعه موسوم به تظاهرات "روز خشم" در محکومیت اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی در حق فلسطینی‌ها فراخوان دادند.

فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تظاهرات "روز خشم"

به گزارش قدس آنلاین، خبرگزاری "معا"ی فلسطین امروز (چهارشنبه) به نقل از واصل ابو یوسف، هماهنگ‌کننده گروه‌های فلسطینی اعلام کرد، "جمعه این هفته روز خشم فلسطینی‌ها در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر در حق ملت فلسطین و سرزمین و مقدسات آنها است".

ابو یوسف در گفتگویی با رادیوی "صدای فلسطین" اظهار کرد: دامنه این فعالیت‌ها جهت تاکید بر اتحاد مردم فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر توسعه پیدا خواهد کرد.

هماهنگ‌کننده گروه‌های فلسطینی در ادامه گفت: رژیم اشغالگر جنگ همه جانبه‌ای را علیه فلسطینی‌ها آغاز کرده و باید از خود دفاع کند و مقاومت مردمی از کفر قدوم تا مسافر یطا (در کرانه باختری) ادامه دارد.

تنها در ۲۴ ساعت گذشته چهار فلسطینی به دست نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری به شهادت رسیدند در حالی کمتر از ۴۸ ساعت از آغاز اجرای توافقنامه آتش‌بس در نوار غزه میان اسرائیل و جنبش جهاد اسلامی فلسطین با میانجیگری مصر می‌گذرد و این توافق به حملات سه روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ مقاومت فلسطین به آنها که ۴۵ شهید و بیش از ۳۶۰ زخمی بر جای گذاشت، پایان داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.